16.7.07

Ξανά μαζί

Πώπω! Πόσο καιρό είχα να πατήσω εδώ! Να φανταστείτε το είχα ξεχάσει εντελώς ότι είχα λογαριασμό εδώ!

Τον καιρό που έλειπα έχω φτιάξει δύο blogs:

http://osh.pblogs.gr (για την υγιεινή και ασφάλεια στην εργασία - λόγω δουλειάς)
http://www.koem.net (για την ενασχόληση μου με την τεχνολογία και τα τερατουργήματα της)

Υπόσχομαι ότι θα περνάω από εδώ νωρίτερα.

2 Σχόλια:

Blogger elenitsa! said...

να περνας γιατι να μην περνας???

16 Ιουλίου 2007 στις 3:13 μ.μ.  
Blogger dk said...

ωραία λοιπόν, το υπόσχομαι και σε σένα!

16 Ιουλίου 2007 στις 3:23 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home