Ξανά μαζί
Πώπω! Πόσο καιρό είχα να πατήσω εδώ! Να φανταστείτε το είχα ξεχάσει εντελώς ότι είχα λογαριασμό εδώ!
Τον καιρό που έλειπα έχω φτιάξει δύο blogs:
http://osh.pblogs.gr (για την υγιεινή και ασφάλεια στην εργασία - λόγω δουλειάς)
http://www.koem.net (για την ενασχόληση μου με την τεχνολογία και τα τερατουργήματα της)
Υπόσχομαι ότι θα περνάω από εδώ νωρίτερα.

2 Σχόλια:
να περνας γιατι να μην περνας???
ωραία λοιπόν, το υπόσχομαι και σε σένα!
Δημοσίευση σχολίου
<< Home