25.7.07

Γραφήματα με το Adobe Illustrator CS2

Ήθελα να φτιάξω εντυπωσιακά γραφήματα για μια αναφορά που ετοιμάζω. Με τα έτοιμα του Excel είχα ξενερώσει συν του ότι δεν είχα πλήρη έλεγχο στην εμφάνιση.

Τη λύση την έδωσε το Illustrator της Adobe. Δείτε το γράφημα αριστερά και τι έφτιαξα με το Illustrator δεξιά. RESPECT....


















Αν έχετε να προτείνετε κάποιο καλό link για το Illustrator, μη διστάσετε!

Ετικέτες , ,

16.7.07

Ξανά μαζί

Πώπω! Πόσο καιρό είχα να πατήσω εδώ! Να φανταστείτε το είχα ξεχάσει εντελώς ότι είχα λογαριασμό εδώ!

Τον καιρό που έλειπα έχω φτιάξει δύο blogs:

http://osh.pblogs.gr (για την υγιεινή και ασφάλεια στην εργασία - λόγω δουλειάς)
http://www.koem.net (για την ενασχόληση μου με την τεχνολογία και τα τερατουργήματα της)

Υπόσχομαι ότι θα περνάω από εδώ νωρίτερα.